Accedis, opgericht in 2002, is een gespecialiseerd informatiseringsbureau met momenteel ongeveer 50 medewerkers. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Hoofddorp.
DE BRUG TUSSEN BUSINESS EN ICT
De kennis en kunde en de persoonlijke vaardigheden van haar professionals, die de brug vormen of formeren tussen Business en ICT, staan aan de basis van onze kwalitatief hoogwaardige dienstverlening.
Vanuit de invalshoeken business (demand) en/of ICT (supply), werken wij op detacherings- en op bemiddelingsbasis en bundelen onze diensten onder de noemer ‘informatiseren’.
De bruggenbouwer van Accedis is een professional die, in zijn functie, de regie kan voeren om business en ICT bij elkaar te brengen. Die mensen ondersteunt en verbindt. Kennis, kunde, vaardigheden en ervaring stellen de professionals in staat de kwaliteit te leveren, die een bruggenbouwer waardig is en die van toegevoegde waarde is voor de klanten.
De kwaliteit van Accedis komt tot uitdrukking in onze aanpak, de werkwijze, het resultaat en de presentatie van het opgeleverde. Voortkomend uit de prestatie die wordt geleverd.
De aanpak is professioneel, pragmatisch, oplossings- en resultaatgericht. De werkwijze is gestructureerd en gedisciplineerd, waarbij sprake is van initiatief nemen en proactief zijn. Het resultaat is conform de eisen en wensen van de klant. De presentatie is helder, enthousiasmerend, profilerend en beïnvloedend.
Accedis levert kwaliteit en is daardoor van toegevoegde waarde!
Profiel
Accedis wil herkenbaar zijn aan haar unieke profiel, De cultuur wordt gekenmerkt door bevlogenheid, betrokkenheid, loyaliteit en behulpzaamheid, terwijl de identiteit professioneel, pragmatisch, oplossings- en resultaatgericht is. Het gewenste imago straalt integriteit, eerlijkheid, verantwoordelijkheid en betrouwbaarheid uit. Cultuur, identiteit en imago versterken elkaar en worden uiteindelijk bevestigd door opdrachtgevers, klanten en relaties.
Door de kloof tussen Business en ICT ontstaan regelmatig problemen bij de voltooiing van ICT-projecten. Dit resulteert veelal in vertragingen en overschrijdingen van het budget bij zowel Business- als ICT-afdelingen.
“ICT-afdelingen interpreteren de gevraagde vereisten vanuit de Business vaak verkeerd. Er is onvoldoende uitleg van ICT over wat verandering van prioriteiten betekent (budgetten!). De uitleg over de technische (on-) mogelijkheden is onduidelijk.”
“Business-afdelingen hebben vaak onduidelijke vereisten en er is steeds sprake van veranderende prioriteiten. Ze hebben vaak onvoldoende kennis over de technische (on-) mogelijkheden.”
Het succesvol slaan van een brug daartussen vraagt naast materiekennis, met name empathische en communicatieve vaardigheden.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.